Stanowisko: Kierownik Działu Portal Muzeum Dziedzictwa Kresów Dawnej Rzeczpospolitej.
Wymagania niezbędne:
- doświadczenie zarządcze w kierowaniu zespołem pracy twórczej;
- wykształcenie wyższe w dziedzinie wiedzy o kulturze lub o ochronie dziedzictwa kulturowego albo doświadczenie zawodowe związane z twórczością w dziedzinie kultury pamięci lub ochroną i promocją dziedzictwa;
- doświadczenie w przygotowywaniu wystaw, publikacji książkowych, filmowych lub radiowych;
- doświadczenie w tworzeniu, prowadzeniu i realizacji budżetów oraz harmonogramów wielozadaniowych projektów kulturotwórczych;
- wysoka kultura osobista oraz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i umiejętność pracy w zespole;
- odpowiedzialność, zaangażowanie oraz bardzo dobra organizacja pracy;
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office).
Wymagania dodatkowe:
- znajomość dziedzictwa kulturowego województwa podkarpackiego;
- wiedza na temat edukacji historycznej i teorii interpretacji dziedzictwa;
- wiedza na temat historii regionalnej województwa podkarpackiego oraz Kresów Dawnej Rzeczypospolitej;
- publikacje na tematy związane z profilem działalności Działu;
- łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich;
- umiejętność pracy w zespole i wysoka kultura osobista.
Zakres obowiązków:
- organizacja i koordynacja pracy twórczej z zakresu interpretacji dziedzictwa Kresów Dawnej Rzeczypospolitej,
- prowadzenie obsługi administracyjnej redakcji portalu Muzeum Dziedzictwa Kresów Dawnej Rzeczypospolitej i koordynacja pracy sekretariatu redakcji Portalu,
- wdrażanie strategii interpretacji dziedzictwa Kresów w ramach działalności Muzeum Dziedzictwa Kresów Dawnej Rzeczypospolitej,
- planowanie i koordynacja działań edukacyjnych Muzeum Dziedzictwa Kresów Dawnej Rzeczypospolitej,
- planowanie i koordynacja działań promocyjnych Muzeum Dziedzictwa Kresów Dawnej Rzeczypospolitej,
- prowadzenie obsługi administracyjnej w zakresie produkcji wystawienniczej, filmowej, radiowej i wydawniczej Muzeum Dziedzictwa Kresów Dawnej Rzeczypospolitej,
- zarządzanie zespołem pracowników działu oraz koordynacja prac współpracowników zewnętrznych,
- planowanie budżetu prowadzonych działań i przestrzeganie zachowania dyscypliny finansowej,
- koordynacja działań zespołu oraz nadzór nad terminową realizacją poszczególnych zadań,
- przygotowywanie umów z wykonawcami i instytucjami partnerskimi oraz nadzór nad realizacją warunków zawartych umów.
Warunki pracy: stabilna praca i zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, stałe wynagrodzenie, dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 30% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy, dodatek funkcyjny w wysokości nieprzekraczającej 50% wynagrodzenia zasadniczego, możliwość dokształcania się i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Przewidywany termin zatrudnienia: listopad 2022 r.
Wymagane dokumenty: kwestionariusz osobowy (wzór w załączniku), list motywacyjny proszę przesyłać w formie papierowej (w zaklejonej kopercie z dopiskiem OFERTA PRACY): ul. Konarskiego 9; 37-700 Przemyśl lub elektronicznej na adres a.zych@ck.przemysl.pl. Rekrutacja trwa od dnia ukazania się ogłoszenia do dnia 27.10.2022 r.
Kandydaci zakwalifikowani zostają poinformowani telefoniczne o terminie kolejnego etapu rekrutacji. Oferty niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
Po zakończonej rekrutacji oferty kandydatów nie przyjętych do pracy zostają usunięte.
| Kwestionariusz osobowy dla kandydata
| Klauzula rekrutacyjna