Stanowisko: specjalista ds. reklamy
Wymagania niezbędne:
• Facebook (Meta) Ads,
• znajomość narzędzi marketingu internetowego i technologii JS, HTML, CSS,
• umiejętność prowadzenia stron internetowych i poprawnego posługiwania się językiem polskim,
• wiedza na temat prowadzenia kampanii reklamowych i znajomość aktualnych trendów,
• łatwość w redagowaniu tekstów,
• kompetencje graficzne i projektowe,
• doświadczenie w prowadzeniu kampanii o różnych poziomach budżetu,
• umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
• dyspozycyjności na pełnym etacie,
• wykształcenie minimum średnie lub wyższe,
• doświadczenie na podobnym stanowisku.
Mile widziane:
• znajomość Google Tag Manager,
• znajomość Google Analytics.
Zakres obowiązków: Prowadzenie strony internetowej oraz działania informacyjne, promocja i reklama poprzez elektroniczne media społecznościowe jest obecnie głównym kanałem dotarcia z ofertą Centrum Kulturalnego do odbiorców zarówno lokalnych jak i spoza Podkarpacia.
Warunki pracy: praca na pełen etat, zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia, praca w równoważnym systemie czasu pracy do 12 godzin, również w soboty i niedziele w zamian za inny dzień wolny w tygodniu. Wynagrodzenie zasadnicze brutto w przedziale 3500-3700 zł.
Przewidywany termin zatrudnienia: przełom października i listopada.
Wymagane dokumenty: kwestionariusz osobowy (wzór w załączniku), list motywacyjny proszę przesyłać w formie papierowej (w zaklejonej kopercie z dopiskiem OFERTA PRACY): ul. Konarskiego 9; 37-700 Przemyśl lub elektronicznej na adres a.zych@ck.przemysl.pl. Rekrutacja trwa od dnia ukazania się ogłoszenia do dnia 30.09.2022 r.
Dodatkowe informacje udzielane są w sekretariacie CK lub pod numerem telefonu 16 678-20-09. Osoba do kontaktu – Specjalista ds. organizacji pracy sekretariatu i kadr Pani Anna Zych-Niżnik.
| Kwestionariusz osobowy dla kandydata
| Klauzula rekrutacyjna